NISSAN ASSISTANCE

Gratulujemy stania się Właścicielką lub Właścicielem Nissana!


Gdy jesteś posiadaczem jednego z naszych samochodów dla nas oznacza to znacznie więcej. Oznacza to, że mamy możliwość zadbania o Was oboje i zapewnienia, aby każda minuta jazdy Nissanem była przyjemnością, niezależnie od miejsca, do którego się wybierzesz.
Między innymi to dlatego, każdy nowy Nissan jest wyposażony w Europejski Program Nissan Assistance*. Usługa ta obejmuje teren całej Europy od dnia pierwszej rejestracji pojazdu, jest całkowicie bezpłatna* i ma na celu zapewnienie Ci swobody i spokoju, w trakcie każdej podróży — przez całą dobę, 365 dni w roku.
* Program Assistance jest elementem ceny nowego pojazdu i jest dostępny przez okres obowiązywania standardowej gwarancji pojazdu - 3 lata lub 100.000 km (co nastąpi wcześniej).

Numer telefonu: 0801 647 726
MIĘDZYNARODOWY NUMER: +36 13715496
Numer telefonu dla pojazdów elektrycznych (LEAF, e-NV200): +48 223 811 511
MIĘDZYNARODOWY NUMER: +36 13715496


Co mam zrobić, jeśli potrzebuję pomocy Assistance?
Każdy wyprodukowany Nissan jest z założenia trwały i ma zapewnić lata niezawodnej i niezakłóconej przyjemności z jazdy. Oczywiście czasem zdarzają się sytuacje, na które nikt nie ma wpływu, na przykład wypadek spowodowany przez złą pogodę, inny pojazd czy też zwykłe „złapanie gumy”. Nie jesteśmy w stanie zapobiec wszystkim zdarzeniom, lecz możemy pomóc w kontynuacji dalszej podróży.
Europejski Program Nissan Assistance został stworzony, aby pomóc i chronić Cię w tych sytuacjach. Wystarczy, że wybierzesz numer pomocy i podasz numer rejestracyjny swojego pojazdu.
Na twój telefon odpowie przeszkolony specjalista Europejskiego Programu Nissan Assistance, który szybko określi, czego potrzebujesz i jak można najlepiej Ci pomóc.
Aby zapewnić maksymalnie szybką i skuteczną obsługę, całe zdarzenie będzie monitorowane i rejestrowane w trakcie załatwiania sprawy.

Czasem, niestety, problemu nie da się rozwiązać na miejscu, na drodze. Jeśli tak się zdarzy, pozostaniemy w łączności z Tobą, przedyskutujemy możliwe opcje i ustalimy, co należy zrobić dalej. Postaramy się, abyś mógł kontynuować bezpieczną podróż, przy minimum niedogodności.

Co obejmuje ochrona mojego pojazdu?
Europejski Program Nissan Assistance zapewnia serwis i osobistą pomoc, bez względu na zdarzenie. Gwarantujemy Ci dalszą mobilność i bezpieczne dotarcie do celu, starając się ograniczyć wszelkie niedogodności.
Podczas okresu obowiązywania programu warto także wiedzieć, że Twój Nissan jest objęty ochroną niezależnie od tego, kto nim kieruje (o ile osoba ta ma Twoją zgodę i stosowne prawo jazdy).

Naprawa na miejscu
Statystyki mówią, że już prawie połowa problemów z pojazdem może być rozwiązana na miejscu, przez naszych doświadczonych partnerów Assistance. Jeżeli nie ma możliwości dokonania szybkiej naprawy lub samochód został z jakiegoś powodu unieruchomiony, przetransportujemy go do najbliższego Dealera Nissana w celu naprawy. Oczywiście zadbamy też o Ciebie!

Usługi dodatkowe
Jeśli kontynuowanie podróży Twoim samochodem jest niemożliwe i trzeba go odholować do Dealera Nissana, masz do wyboru kilka wariantów. Możesz kontynuować podróż, wrócić do domu, lub zostać na miejscu dzień lub dwa aby poczekać na swój pojazd. Postaramy się pomóc Ci w najlepszy sposób, niezależnie od Twojego wyboru.
Oto dokładniejsza prezentacja wariantów, które masz:

Samochód zastępczy
Zapewnimy Ci samochód zastępczy na okres maksymalnie trzech dni roboczych, lub do chwili zakończenia naprawy (w zależności, co nastąpi szybciej).

Pobyt w hotelu
Jeżeli znajdujesz się wiele kilometrów od domu i chcesz pozostać na miejscu, musisz gdzieś przenocować. Dlatego dbając o Twoje potrzeby znajdziemy przytulny hotel w standardzie trzygwiazdkowym (lub równoważnym). Zarezerwujemy Ci pokój ze śniadaniem nawet przez trzy dni robocze.

Transport publiczny
Jeśli zdecydujesz się na kontynuowanie trasy, zapłacimy za dalszą podróż Twoją i Twoich pasażerów transportem publicznym. Pokryjemy nawet koszty kierowcy, który wróci i odbierze auto po naprawie.

Powrót do domu
W sytuacji gdy Twój Nissan będzie niedostępny przez więcej niż trzy dni robocze lub zostanie odholowany – do innego niż Twój – Dealera Nissana, nadal nie musisz się niczym przejmować. W ramach Europejskiego Programu Nissan Assistance przetransportujemy pojazd, kierowcę, pasażerów i bagaż do Twojego „domowego” Dealera.

*1:  Należy pamiętać, że usługi dodatkowe wymienione tutaj są dostępne tylko w przypadku „gwarancyjnego” unieruchomienia lub awarii, a nie w przypadku losowych zdarzeń lub wypadków.

Szczegóły ochrony 
Okres obowiązywania ochrony
Każdy nowy samochód Nissan jest objęte programem Nissan Assistance, którego okres obowiązywania zależy od modelu zakupionego pojazdu.