Nissan 370Z

cena od 182 700

LEGENDARNA MOC


370Z jest napędzany przez silnik VQ V6 czwartej generacji. Ten potężny, 328- konny silnik o pojemności 3,7 litra został wyposażony w pomysłową i zaawansowaną technikę VVEL (Variable Valve Event & Lift), sterującą wzniosem zaworów i fazą ich otwarcia w celu uzyskania szybszej reakcji i wysokiego momentu obrotowego w większym zakresie obrotów silnika przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i poziomu emisji. Brzmi imponująco? Przekonaj się sam. Przyjemność jaką odczuwasz na prostej drodze i na zakrętach, kiedy wskazówka obrotomierza przemieszcza się od niskich obrotów do czerwonego pola oznaczającego 7 500 obr/min. to czysta magia. 
 

SILNIK 3,7 L V6


Wolnossący silnik Nissana 370Z gwarantuje bezkonkurencyjne osiągi w swojej klasie, a dynamika auta na niskich obrotach oraz nawet 7500 obr./min sprawią, że z Twojej twarzy nie zniknie uśmiech.

LEKKIE ZAWIESZENIE


Wykorzystanie elementów zawieszenia z lekkiego aluminium redukuje masę nieresorowaną i zwiększa responsywność Nissana 370Z na drodze.

NISSAN 370Z NISMO


Inżynierowie Nissana nie lubią spoczywać na laurach, dlatego pracując nad Nissanem 370Z NISMO, poszli o krok dalej. W rezultacie stworzyli zapierający dech w piersi silnik o mocy 344 KM i momencie obrotowym 371 Nm. Są to realne osiągi potwierdzone testami na torze.

KOŁA RAYS


370Z NISMO został wyposażony w koła i opony godne jego niebywałych osiągów. Na wyjątkowych, kutych felgach Rays ze stopu metali lekkich umieściliśmy 19-calowe opony Bridgestone Potenza S001. Ponadto szersze o 1 cal tylne obręcze pomagają okiełznać moc maszyny.
 
 

WYŚCIGOWE FOTELE RECARO


Wyścigowe fotele Recaro w NISMO są wykonane z doskonałej jakości skóry i wzbogacone kontrastowymi wstawkami z czerwonej Alcantary.
 
 

UNIKALNA KIEROWNICA NISMO


Poczuj pod palcami sportowy charakter NISMO dzięki kierownicy pokrytej skórą i Alcantarą, ozdobionej na środku charakterystycznym znakiem NISMO Red.
Pokazane obrazy mają charakter orientacyjny. W niektórych przypadkach zdjęcia reprezentują konkretny model, klasę lub ofertę, która nie jest dostępna w Europie. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne.

SKUTECZNE HAMOWANIE


Nissan 370Z został wyposażony w największe w swojej historii hamulce, ale Nissan 370Z NISMO poszedł o krok dalej. Pożyczył od Nissana GT-R sztywne przewody hamulcowe i specjalistyczny płyn hamulcowy, aby zapewnić kierowcy lepsze czucie hamulca nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.

KUTE FELGI ZE STOPÓW METALI LEKKICH


Kute, 19-calowe felgi ze stopów metali lekkich z charakterystycznym dla NISMO, 2-kolorowym wykończeniem uzupełniono o opony Bridgestone Potenza S001 o niskim profilu. Tylne felgi są szersze o jeden cal, zapewniając większą przyczepność.

WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE


Nawet najbardziej wymagający kierowca zachwyci się stworzonym z myślą o wyścigach zawieszeniem: sztywnymi sprężynami, udoskonalonymi amortyzatorami oraz grubszym przednim stabilizatorem poprzecznym. 
 
 

SILNIK 3,7 L 328 KM


Silnik znany z poprzedniej wersji – 350Z – o pojemności 3,5 litra zastąpiliśmy większą jednostką 3,7 l V6, która sprawia, że Nissan 370Z Coupe dysponuje teraz 328 KM mocy. Ta wolnossąca jednostka bez turbosprężarki gwarantuje drapieżne przyspieszenie na niskich i średnich obrotach, a do setki rozpędza się w niecałe 6 sekund. To czysta przyjemność z jazdy!
 

ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU


Nissan 370Z został wyposażony w system sterowania fazami rozrządu (CVTCS) ze zmiennym stopniem otwarcia zaworów (VVEL). Ta zaawansowana technologia umożliwia korzystanie ze zmiennych faz rozrządu i otwarcia zaworów, co przekłada się na szybszą reakcję i szerszą krzywą momentu obrotowego przy jednoczesnej optymalizacji spalania i redukcji emisji spalin.
 
 

MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ


Doskonałe osiągi nie zależą tylko od dużej mocy silnika. Ważna jest także niska waga pojazdu. Właśnie dlatego nasi inżynierowie wyposażyli maskę, klapę bagażnika i drzwi Nissana 370Z w panele z niebywale wytrzymałego i lekkiego aluminium. Przednia część ramy silnika także została wykonana z aluminium, podobnie jak wiele elementów zawieszenia. Wśród zaawansowanych materiałów warto wymienić niebywale trwałą półoś napędową z włókna węglowego, zapewniającą silnikowi szybsze obroty, oraz lekką obudowę chłodnicy z tego samego materiału. Nawet system audio odchudziliśmy o półtora kilograma.