Popularność samochodów Nissan

Samochody marki Nissan to niewątpliwie atrakcyjna alternatywa dla szerokiej gamy kierowców. Ich uniwersalność oraz funkcjonalność, a przy tym przyjemna forma, zdobywają zaufanie klientów na całym świecie w tym także i w Polsce. Różne modele Nissana stale pojawiają się w różnych rankingach i zestawieniach, co niewątpliwie zachęca do poznania bliżej tej marki. 

Samochody osobowe w Polsce – Nissan zajmuje wysokie pozycje

Zakup i rejestracja samochodów osobowych w Polsce wyraźnie trzyma się na wysokim poziomie, czego dowodem są przykładowe statystyki z roku ubiegłego. W różnych miastach naszego kraju, można odnotować wysoką liczbę nowo zarejestrowanych pojazdów. Dla przykładu:
- Łódź 350 tysięcy samochodów,
- Opole ponad 650 tysięcy samochodów,
- Wałbrzych 35 tysięcy samochodów,
- Poznań blisko 360 tysięcy samochodów.
Wśród najczęściej wybieranych modeli Nissan znalazł się w ścisłej czołówce 5 najchętniej wybieranych pojazdów. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się tutaj głównie SUV-y i crossovery, a wśród nich Nissan Qashqai. Jak wynika ze statystyk ten model Nissana jest ceniony przez mieszkańców różnych zakątków, w tym Łodzi, Opola, Wałbrzycha i Poznania, a w skali całego kraju zakupiło go ponad 60 tysięcy zadowolonych kierowców. Co ciekawe wśród samochodów elektrycznych, Nissan również uplasował się w pierwszej 10, ze swoją propozycją Nissan Leaf. 

Kierowcy Nissana

Popularność marki Nissan to jednak nie jedynie same samochody, a i ich kierowcy. Dlaczego? Jak wynika z testów przeprowadzonych przez specjalistów od spraw psychometryki Uniwersytetu Cambridge na grupie ponad 800 kierowców, najbardziej sympatycznymi są właśnie miłośnicy Nissana! Badania pokazały, że są oni przyjaźni, godni zaufania, życzliwi i lojalni, a przy tym utrzymują doskonałe stosunki z innymi! Co więcej są najczęściej w stabilnych relacjach. Taka rekomendacja z pewnością jest sporą zaletą marki Nissan, bowiem ukazuje niezwykłą zależność pomiędzy osobowością kierowcy a wyborem pojazdu. Nissan jest ucieleśnieniem bycia cool, a jak wskazują statystyki, nawet ponad 60% osób powraca ponownie do pojazdów marki.